niedziela, 11 grudnia 2016

Ogłoszenie

Cześć Kochani!

Minęły prawie dwa lata, a ja mogę jedynie Was przeprosić, że zawiodłam. Nie chcę się tłumaczyć, bo tak naprawdę nie mam dobrej wymówki. Mogę oczywiście obwiniać brak weny, szkołę, zbliżającą się maturę (trzymajcie kciuki w maju, okey? :c), ale będę szczera - winna jestem jedynie ja sama i moje lenistwo. 

Potrzebowałam przerwy, by zrozumieć, dlaczego kocham pisać. Nigdy nie przypuszczałam, że odnalezienie w sobie motywacji, by wrócić, zajmie mi dwa lata. 

A jednak jestem tu i piszę dla Was kolejny post.
  Chcę wrócić - potrzebuję jedynie wiedzieć, że mam dla kogo. Jesteście tam jeszcze, Kochani? 


Kolejny rozdział Let Me Fix You ukaże się 23 grudnia 2016 roku, w piątą rocznicę założenia bloga! (Misie, ogarniacie to? Pięć lat, rozumiecie, pięć lat! <3) 

Mam nadzieję, że okaże się wart czekania. 


Kocham Was i jeszcze raz przepraszam. 

Vilene

10 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  2. Wróć, masz dla kogo...

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno zaczęłam czytać twoje dzieła i uważam, że MUSISZ pisać dalej.
    Jeśli tylko mogę, proszę cię o pomoc. Dopiero co założyłam bloga i kompletnie nie wiem co i jak. Nie znam się na tym i potrzebuję rady. Możesz mi coś doradzić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, pomogę jak tylko umiem! Napisz do mnnie na gadu: 46265264, a z chęcią Ci coś doradzę! :3

      Usuń
  4. Cały czas na ciebie czekałam, więc kilka dni nie robi mi różnicy. Czekałam, czekam i będę czekać :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam wielką nadzieję, że nastąpi bożonarodzeniowy cud i się najwyraźniej nie pomyliłam. Dużo weny ^.^

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu dowiem się po dwóch latach czekania!
    Czekam nie cierpliwie i kocham twojego bloga. Był to chyba drugi jaki w życiu przecztałam :) 3>
    Mrs.Rootson

    OdpowiedzUsuń